9.08.2015

LBA

Bardzo dziękuję za nominacje do LBA od prowadzących te blogi:
http://elamorestaenelaireneymarjr.blogspot.com/
http://lafloveandfootball.blogspot.com/

I:

1. Jaki jest twój ulubiony klub i zawodnik?
Klubem jest oczywiście FC Barcelona, a co do zawodnika... Hm, tutaj jest większy problem, ale chyba wybiorę Gerarda Piqué. :)

2. Jakie są twoje zainteresowania?
Uwielbiam dobre książki, film i muzykę. Chciałabym także w przyszłości trochę podróżować.

3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Cóż, zawsze chciałam być farmaceutką, ale najważniejsze, żebym była szczęśliwą kobietą. ;)

4. Twoje ulubione zwierzę.
Pies.

5. Czy ktoś zainspirował cię do pisania?
Poniekąd tak. To siedziało we mnie od dawna, ale takim impulsem był ten blog: http://niekomentuj.blogspot.com/

6. Opisz swój charakter.
Ojej. Jestem zawzięta - to przede wszystkim. Staram się bezkompromisowo dążyć do celu i coraz to podwyższać sobie poprzeczkę. Czasem trudno ze mną wytrzymać, bo potrafię być szczera do bólu i wredna - zwłaszcza, jeśli ktoś czymś mi podpadnie. Jestem też bardzo pamiętliwa. Ale potrafię też wykazać się cierpliwością, zrozumieniem.

7. Jakie lubisz sporty?
Kocham piłkę nożną. <3

8. Czym jest dla ciebie pisanie ?
Oderwaniem od rzeczywistości.

9. Ulubiony zespół muzyczny/wokalista.
A mogę kilka? :p Daddy Yankee, Yandel, Wisin, Nicky Jam, Enrique Iglesias, Ricky Martin, RBD, Rita Ora, Shakira. Mam też sentyment do takich zespołów jak "Wanda i Banda", "Budka suflera", "Perfekt", "Lady Pank", "ABBA", "Papa Dance" czy "Sumptuastic".

10. Czy pisząc to opowiadanie poznałaś jakieś osoby?
Nie.


II:

1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Słuchać muzyki, czytać książki, oglądać dobry film albo gotować.

2. Jakie preferujesz sporty?
Kocham piłkę nożną, jednak nie gram, bo jestem antytalentem. Jak mam w coś grać, to wybieram koszykówkę. Ale świetnie odpręża mnie fitness. ;)

3. Jaki jest twój ulubiony klub piłkarski, zawodnik i dlaczego?
Klub: FC Barcelona. Dlaczego? Bo to klub z tradycjami, bogatą historią oraz ważnymi wartościami. Ostatnio może troszkę nie jest z tym najlepiej, ale to właśnie dlatego pokochałam ten klub.
Zawodnik: Gerard Piqué. Dlaczego? Jest rdzennym Katalończykiem i przypomina o tym na każdym kroku. Głośno i oficjalnie opowiada się za odrębnością Katalonii od Hiszpanii, czym mi zaimponował. Ma poczucie humoru, jest świetnym piłkarzem, ale też człowiekiem. I przede wszystkim - jest oddanym naszym barwom culer (a także przyszłym prezydentem klubu, jakby ktoś jeszcze nie wiedział :p).

4. Kilka słów o tobie.
No to, żeby się nie powtarzać, napiszę, że jestem wesołą i zwariowaną osiemnastolatką, która ma swoje pokręcone priorytety. Mam marzenia i wierzę w to, że uda mi się je ziścić. Upartość towarzyszy mi chyba od dziecka. ;) Na dodatek jestem średniego wzrostu brunetką o niebieskich oczach. :)

5. Dlaczego zaczęłaś pisać?
Chciałam spróbować w tym swoich sił.

6. Jakie jest twoje największe marzenie?
Do tej pory miałam trzy. Barcelonę już zwiedziłam, więc moim priorytetem na chwilę obecną jest wyjazd na El Clásico na Camp Nou.

7. Ile blogów czytasz?
Moja lista jest baaaardzo długa...100!

8. Czy lubisz czytać książki, czy może wolisz pisać?
Wolę czytać. Fakt bycia córką bibliotekarki do czegoś obliguje. ;D

9. Twój wymarzony zawód w przyszłości?
Farmaceutka. 

10. Kiedy stwierdziłaś, że musisz zacząć pisać i co cię do tego skłoniło?
Około roku temu stwierdziłam, że może warto spróbować, a skłoniło mnie do tego przeczytanie pierwszego bloga o piłkarzach, na jaki się natknęłam.


Nominuję:

http://the-secret-of-my-story.blogspot.com/
http://youaretheonlyexecption.blogspot.com/

Pytania:
1. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
2. Skąd czerpiesz pomysły na pisanie?
3. Książka, jaką ostatnio przeczytałaś - poza lekturami szkolnymi - to:
4. Opisz się krótko.
5. Jak radzisz sobie ze stresem?
6. Twój najlepszy sposób na jesienną chandrę to:
7. Czego słuchasz?
8. Ulubiona na tę chwilę piosenka to:
9. Masz do wyboru oglądnie meczu ukochanej drużyny lub wyjście na rodzinną imprezę, gdzie praktycznie nikogo nie będziesz znać. Co wybierasz?
10. Jedna z Twoich ulubionych sentencji to:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz