23.08.2015

LBA

Serdecznie dziękuję za nominację strawberry cupcake555. ;)

1.Jakie masz pasję? (Poza pisaniem;D)
Uwielbiam gotować, kocham muzykę, a piłka nożna to moje życie.

2.Twoja ulubiona książka to…?
Ojoj, bardzo trudny wybór dla takiego mola książkowego jak ja, ale może podam tutuł książki, która poniekąd zmieniła mój tok myślenia - "Samotność bramkarza" autorstwa Víctora Valdésa. Polecam każdemu na zakręcie życiowym. ;)

3.Jakie są twoje trzy ulubione opowiadania?
Ponownie - trudne pytanie. Ale niech będą te:
http://wait-for-me-bvb.blogspot.com/
http://lovemelikeyoudo15.blogspot.com/
http://por-mil-anos-mas.blogspot.com/

4.Co lubisz robić w wolnych chwilach?
Czytać albo słuchać muzyki.

5.Co natchnęło cię do założenia bloga?
Czytałam różne opowiadania i pomyślałam sobie, że może ja też mogłabym spróbować. I tak oto powstał mój pierwszy blog. Jeśli chodzi o konkretnie tego bloga, to pomysł był spontaniczny i nie miałam pojęcia, jak potoczy się akcja. :D

6.Dlaczego akurat Neymar Jr?
Pamiętam, że jakieś cztery lata temu przez przypadek wpadłam na filmik z jego zdolnościami. Filmik był jeszcze z czasów Santosu. Zobaczyłam jego drybling i odważne zachowanie na boisku, a wszystko z podkładem "Eu Quero Tchu, Eu Quero Tcha". I pierwsze co sobie pomyślałam po tym video: Ile ja bym dała, żeby on u nas grał... A potem była bomba transferowa! Jak to się mówi - wykrakałam. :p

7.Dlaczego i od ilu kibicujesz fcbarcelonie?
Cóż, szczerze powiedziawszy moja przygoda z kibicowaniem zaczęła się dosyć naiwnie - ale o tej głupocie to może kiedy indziej. :p Ogólnie rzecz biorąc interesować się tym zaczęłam bodajże we wrześniu 2010 roku, ale w moim sercu niepodważalne miejsce dla FC Barcelony znajduje się od 29 listopada 2010 roku czyli od 111. urodzin klubu. Wtedy zrozumiałam, jaką idiotką byłam przez kilka ostatnich miesięcy, a serce wskazało odpowiednią drogę już od pierwsze gwizdka pamiętnej manity. <3

8.Masz jakąś ulubioną piosenkę? Jak tak to jaką?
Chyba nie, aczkolwiek mam takie top hity na daną chwilę. Aktualnie jest to "La Gozadera" Gente de Zona ft. Marc Anthony.

9.Masz jakieś życiowe motto?
Trochę takich złotych myśli jest... Na przykład "que mai ningu no ens podrá torcer", "hay que empezar de cero para tocar el cielo", "no hay felicidad sin sacrifico", "persigue tu camino" albo "ve a por tus sueños". Wzięłam sobie do serca też zdanie: "Shopping is cheaper than psychiatrist". <3

10.Masz brata lub siostrę?
Nie, jestem szczęśliwą jedynaczką z mnóstwem kuzynostwa. :)

11.Co sprawia ci największą radość w życiu?
Chyba pokonywanie własnych barier i zmienianie marzeń w rzeczywistość. Jednak poczucie przynależności do społeczności culés często daje mi kopa i jest dla mnie również bardzo ważne.

12.Czy byłaś na jakimś meczu? Jak tak to na jakim? I czy masz zamiar pojechać?
Być to kiedyś tam dawno temu byłam na meczu miejscowej drużyny. Ale ledwo pamiętam - miałam chyba z 6 lat. :/ W planach mam na pewno wyjazd na Gran Derbi, ale możliwe, że coś się przydarzy wcześniej. Na pewno chciałabym obejrzeć mecz z trybuny na Camp Nou, ale nie tylko. Mam zamiar odwiedzić najpiękniejsze moim zdaniem stadiony świata - najpierw Europy oczywiście - i jakiś meczyk na każdym mógłby być fajnym pomysłem. Aktualnie pojawił się u mnie pomysł wyjazdu na mecz w trakcie ferii zimowych, a dwa dni temu wyszedł pomysł na wyjazd na mecz Ajaxu Amsterdam do Jablonca. Jak to będzie, to się zobaczy. ;)

13.Jakie masz plany w związku z pisaniem?
Nie mam chyba jakichś specjalnych planów. Wiem, że nigdy nie stanie się to moją pracą. Mam pomysły na kilka opowiadań i na tym zapewne zakończy się moja twórcza przygoda.

14.Gdzie chciałabyś w przyszłości zamieszkać?
W Hiszpanii, Katalonii i Portugalii - w każdym z tych państw przez jakiś dłuższy czas. Na pewno przyszłość swoją wiążę z zagranicznymi państwami, bo w Polsce o jakieś perspektywy raczej trudno. A poza tym jestem ciepłolubna, więc Andaluzja chyba jak najbardziej jest dla mnie. :p

15.Twoje wymarzone miejsce to...?
Serce podpowiada Barcelona, umysł że Marbella.


Nominuję:
http://marcbartraandmarcoreus-cinderella.blogspot.com/
http://lovemelikeyoudo15.blogspot.com/

Pytania:
1. Wygrałaś podróż marzeń - jakie miejsca na świecie odwiedzisz? (dowolna ilość :)
2. Masz jakiś nałóg?
3. Kupujesz bilet na Gran Derbi. Na jakim stadionie się ono odbędzie?
4. Co czujesz, oglądając mecz?
5. Obchodzi Cię zdanie innych, czy masz gdzieś, co mówią inni?
6. Jedna z lepszych książek, jakie przeczytałaś to...
7. Idziesz do kina z przyjaciółką i ty wybierasz produkcję. Wybierzesz komedię romantyczną czy film sensacyjny?
8. Twoich dziesięciu ulubionych piłkarzy to...
9. Twoje motto życiowe...
10. Zakupy to dla Ciebie...

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za nominację, niestety już raz brałam udział w tej zabawie, dlatego drugi raz nie chcę dodwać takiego samego postu, ale naprawdę jest mi bardzo, bardzo miło! Zwłaszcza, że mój blog jest jednym z Twoich ulubionych, z tego co przeczytałam. To wiele dla mnie znaczy i dziękuję raz jeszcze! :*

    OdpowiedzUsuń